Współpraca supermarketów z instytucjami finansowymi

Bardzo wiele supermarketów oraz sklepów wielko powierzchniowych na stałe decyduje się na zawiązanie współpracy z różnego typu instytucjami finansowymi. Współpraca ta zostaje nawiązana w zakresie obsługi kredytowej sklepu.

Chodzi więć o ustawienie na terenie wielko powierzchniowych sklepów punktów obsługi ratalnej. Korzyści z tego typu rozwiązania osiągają zarówno parki handlowe, jak i instytucje finansowe zajmujące się obsługą kredytową. Postępująca komercjalizacja obiektów sprawia, że ludzie często wybierają się na zakupy, gdy tylko usłyszą reklamę danego produktu w wyjątkowo korzystnej ofercie cenowej. Reklama sieci handlowych potrafi być niezwykle sugestywna.

Marketing nieruchomości komercyjnych wymaga od sieci handlowej takiego przygotowania oferty parku aby była ona jak najbardziej przyjazna konsumentowi zarówno pod kątem sposobu prezentacji, ale również atrakcyjności zawartości.

Nie zawsze jednak wystarcza środków, by kupić wszelkie produkty, o których się pomyśli i zamarzy. W związku z tym punkty obsługi ratalnej mogą zaoferować klientom zakup wybranych produktów na raty.

Agencje reklamowe rynku nieruchomości komercyjnych podkreślają, że zlokalizowanie w danym parku handlowym punktu obsługi ratalnej znacznie wpływa na  zwiększenie sprzedaży. Wielu klientów decyduje się bowiem na zakup danego produktu lub usługi na raty. Raty, zwłaszcza te nisko oprocentowane są dogodne do spłaty, a ciężar zakupu nie jest tak bardzo odczuwalny dla portfela konsumenta.

Zostaw komentarz